  • Data: 2015-09-21 14:15:33
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d7410654-74d1-4f05-b3e1-25177e1b738a@go
    oglegroups.com...

    > a kto opluł? cytat jakis przytocz

    Nie chce mi się. Skoro nawet filmiki potrafisz interpretować po swojemu to i
    cytaty będziesz przekręcał.

    > i obejrzyj filmik ze zdarzenia - ja obejrzałem.

    Ja też i co?

    Pożegnał się w "swoim gronie" i poszedł. Jak obrażone dziecko w piaskownicy.

    > Mnie "wystarczy" że prezydent jest chamem - po co do tego jeszcze chama na
    > premiera?

    > nie jest chamem -a ty dajesz sie robic lemingowskim mediom.

    Znaczy się te filmiki są zmanipulowane?

    > Do dudy nie ma sie czego przyczepic to sie go obrzuca gównem, licząc ze
    > cos tam przylgnie.

    Jest wiele do czego można się przyczepić - ot choćby blokowania etatu na
    uczelni. Ale ja mu dałem czystą kartę - każdy na nią zasługuje. Tymczasem
    już dzień lub dwa po wygraniu zaczął się wycofywać ze swoich obietnic (500zł
    na dziecko) kłamiąc jakoby ich nie składał. Gdy mu dziennikarz zacytował
    jego słowa to zaczął się migać że to nie o to chodziło - że on owszem jest
    za ale to parlament stanowi prawo i on nic nie może itp. (czyli obiecywać
    może ale spełniać już nie - ROTFL)

    Zdzierżyłem to bo nie on pierwszy składa obietnice bez pokrycia, ale później
    było już tylko gorzej. Dwukrotnie w wywiadach pluł na własny kraj następnie
    zachował się jak małostkowy cham. Dla mnie wystarczy - dostał swoją szansę
    i ją zmarnował. W dodatku to jakiś swoisty rekord. Kaczyńskiemu zajęło to
    kilka miesięcy (mimo że zaczął żałosnym "melduję wykonanie zadania", ale
    potem na chwilę się opamiętał).

    > Jak widac skutecznie - bo zdolnosc weryfikacji nawet inteligentnych ludzi
    > jak widac jest zerowa.

    Jeśli na filmiku z uroczystości Ty widzisz gdzieś podanie ręki na pożegnanie
    to ja nie mam pytań.

    Pozdrawiam
    Egie