  • Data: 2015-09-28 10:05:12
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 20:19, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ciężką fizyczną pracą południowców - którzy wg Ciebie i Krisa nie
    > potrafią lub nie chcą ciężko pracować.

    Nie nie potrafia, tylko wola lzej bardziej jak my, albo po prostu moga
    bo nie goni ich zima. Tego, ze potrafia nie trzeba udowadniac, bo
    poczatki naszej cywilizacji to nic innego jak poludnie. A prawde mowiac
    nie wiem o co ten caly flame. Jak jestem na poludniu to mam wrazenie, ze
    tam jest wieksza grawitacja. Ty mozesz miec inne.
    I konczmy juz, bo chyba mi sie dluzej nie chce.

    Pozdro.. TK