  • Data: 2015-09-26 17:53:42
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 14:44, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Skoro adwersarzowi się szybko film urywa dyskusja traci sens - Dubaj to
    > nie jest "robienie czegokolwiek w dowolnie wolnym tempie".

    Nic sie nie urywa. Napisales, ze buduja ludzie z poludnia. Jak sie
    przyjrzec tym ludziom z poludnia to okazuje sie, ze to zbieranina z
    kilku krajow poludniowej Azji. Na tej podstawie snujesz teorie, ze w
    Dubaju sa pracowici ludzie. Nie wiem czym szczegolnym moze byc fakt, ze
    z kilku krajow regionu uda sie sklecic firme budowlana, a tym bardziej,
    ze to jakas reprezentatywna probka.

    > Co wystarczy historia?

    Ile lat ma panstwo Izrael i kim sa obywatele po II wojnie?

    > Nawet biegacze z Etiopii?

    Grecy, Egipcjanie, Wenecjanie, Rzymianie itd.
    Etiopia nie pasuje do Twojego schematu poludnia vs. Dubaj.

    Pozdro.. TK