  • Data: 2015-09-28 10:41:34
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:06c1bea3-8aaa-48a3-908e-0dc1a7a50804@go
    oglegroups.com...

    > PAD jest tym wiekszym chamem im ty miales wieksze nadzieje - to mowi
    > wylacznie o tobie a dokladniej o twojej nieobiektywnosci. Bo jego poziom
    > kultury jest jego cechą niezależna od obserwatora - to nie fizyka kwantowa
    > zeby obecnosc obserwatora zmieniala wynik :)

    Jego poziom kultury jest niezależny, ale to ile wpadek potrzeba by wyczerpać
    moją cierpliwość i bym go nazwał chamem zależy już ode mnie. Opinia zawsze
    jest subiektywna. To że jest chamem to moja _opinia_. Ta opinia kiedyś była
    inna i w przyszłości też może być inna.

    > Jego intencje sa jasne i pozytywne- zwrocil sie w ich strone, skinal glowa
    > nawet gdy nie patrzyli.

    Jak pisałem - Tobie to wystarcza dla mnie to za mało.

    > Nie zabraklo checi tylko w protokole brakuje opisu co ma zrobic prezydent
    > gdy na niego nie oczekują gdy powinni. Przebijac sie? Zle. Czekac - tez
    > zle bo
    > to na osobe wyzej sie czeka, gdyby czekal to bys wspolnie z tvnem
    > zarzucili mu ze nie zna protokolu - czyli cham :)

    Jest takie powiedzenie jak nie wiesz jak się zachować to zachowaj się
    przyzwoicie. Moim zdaniem znacznie lepiej jest naruszyć protokół w pozytywną
    stronę - czyli podejść nawet gdy nie czekają i "przebijać się łokciami" by
    się pożegnać niż zrobić za mało.

    > alez widac - ogladaj film - spojrzal w prawo, nawiazal kontakt wzrokowy z
    > gosciem z dziewczynką co do niego lecial - wiec na nich czekal. Mógł sie
    > odwrocic plecami - ooo to wtedy ja bym mowil ze cham. No ale jak do niego
    > ktos juz lecial to petenta przyjał.

    > I zwrocil sie do niej w pierwszej wolnej chwili - dokladnie jak mowisz.

    Ja nie piszę że powinien się "zwrócić" ale _podejść_!

    > Uroczystosc byla skonczona. W tych kilku sekundach mogli przez chwile stac
    > twarza w kierunku prezydenta.

    Znaczy się mieli zrobić w bok zwrot? Załóżmy że tak. W jaki sposób brak tego
    zwrotu usprawiedliwia Dudę?

    > Niczego nie zmienił, dodał "poczekam" :)
    > Zloze ustawe - na razie czekam na rząd

    Nie. Po zwycięstwie powiedział "poczekam na rząd" - bez "na razie", a
    dopowiedzenie kogoś z kancelarii że jeśli rząd się tym nie zajmie to wtedy
    prezydent złoży ustawę pojawiło się później po tym jak dziennikarze zaczęli
    to wytykać.

    > Ale to z kolei za malo, zeby bedac uczciwym nazywac go chamem. Slowa bym
    > nie powiedzial gdybys powiedzial ze to ci sie nie podobalo, ze mozna bylo
    > inaczej wybrnąc z raczej dziwnej sytuacji. W ogole by nie bylo tej
    > dyskusji.
    > Ale cham to dosc ciezka obelga.

    Bo w _moich_ oczach jego zachowanie nie było tylko "nieładne" ale
    "chamskie".

    > Otóż to, mamy wyjatkowo dogodna sytuacje dysponujac nagraniem a kompletnie
    > odjechales, zero jakichkolwiek wyrozumialosci, chocby próby wziecia
    > watpliwosci na korzysc oskarzonego- tego ze musial zareagowac na DWA bledy
    > otoczenia. Intencje niby sa najwazniejsze, tak twierdzisz, widac ze mial
    > je dobre bo gdy tylko mogl zwrocil sie do strony pek - ale nie, tym razem
    > nie uwzglednimy intencji, no cham i tyle.

    Proste pytanie czy zrobił choć jeden krok w stronę premier?

    > Klamstwo tez usilujesz mu wmowic wymyslajac jakies piętrowe teorie. Szkoda
    > czasu na takie gadanie.

    "A mowa wasza niech będzie tak - tak, nie - nie a co nadto jest od złego
    pochodzi". OK, jak wolisz to zamiast "kłamstwem" nazwij to sobie
    "kręceniem". W moich oczach takie "kręcenie" nie przystoi prezydentowi.

    > Przewaznie masz inną opinie - jak zauwazyles nie przeszkadzalo mi to. Ale
    > jakies emocje zamiast argumentow ci sie wlaczyly. Z emocjami to ja nie
    > dyskutuje :)

    Pytasz o moje zdanie i dziwisz się gdy jest inne niż Twoje. To Ty mnie
    zapytałeś dlaczego _ja_ uważam go za chama i kłamcę. Więc Ci odpowiedziałem.
    Zrób z tym co zechcesz to jest _moje_ zdanie.

    > no nie wiem, na razie watek minimow pomine - mozna pogadac, na pierwszy
    > rzut oka kwoty wydaja sie dosc duze. Byle nie bylo emocjonalnie o durnej
    > prawicy :)

    Jakiej "prawicy"? PiS to nie prawica - to socjaliści. Popierają związkowców,
    chcą większej ochrony najuboższych, deklarują politykę prorodzinną,
    obniżenie wieku emerytalnego, zwiększenie pomocy socjalnej itd. Gdzie tu
    prawicowość?

    Tak wiem, że w Polsce nazywa się ich prawicą bo _kiedyś_ byli przeciw
    komunistom, ale nie jest to poprawne określenie.

    Pozdrawiam
    Ergie