  • Data: 2015-09-28 22:50:47
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 22:33:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Budyn, ja juz ktorys raz slysze o lewactwie papieza. Wez mi wytlumacz
    > czym ono sie obiawia?

    alez ja nie powiedzialem ze papiez to lewak, tylko ze lewacy moga kopnąc katoli
    uzywajac (nieco przekreconych) słów papieza - cos w stylu: jacy z was katoliccy
    hipokryci skoro nie chcecie przyjmowac imigrantów a sam papiez tak kazal..

    A inna sprawa jest ze lewactwo czeka na papieza rewolucjoniste ktory oglosi kosciol
    otwarty z dobrodziejstwem akceptacji aborcji, lgbtqwe, rozwodow itp - i gdy papiez
    cos mowi to slyszy co chce uslyszec i wola: a papiez powiedzial to czy tamto.
    Wychodza historie takie:
    http://wpolityce.pl/media/230945-ziemkiewicz-pod-lup
    a-prokuratury-za-zniewazenie-papieza-lewacy-dumni-z-
    happeningu-i-kto-tu-wychodzi-na-idiote
    gdy w obronie papieza wnioski do prokuratury skladaja czlonkowie lewicowej krytyki
    politycznej. Cuda panie :)

    b.