  • Data: 2015-09-28 22:37:00
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 15:52:14 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Ależ selekcja wykona się sama - imigranci ekonomiczni pojadą do Niemiec czy
    > dalej na zachód a uchodźcy pozostaną.

    wyborcza rzecze:
    "JEŚLI UCHODŹCA ZGODZI SIĘ WYJECHAĆ DO DANEGO KRAJU, TO CZY BĘDZIE W JAKIŚ SPOSÓB DO
    NIEGO "PRZYWIĄZANY"?
    Będzie miał prawo pobytu tylko w tym kraju UE, do którego został przydzielony. Inne
    kraje Unii, jeśli się do nich przedostanie, będą mogły go deportować"

    > Bo jest! Sugerowanie że każdy muzułmanin jest gorszy od chrześcijanina jest
    > prymitywne.

    politpoprawne gadanie - nikt nie twierdzi ze oni sa gorsi (ale gdybysmy sobie
    porozmawiali o obrzezaniu kobiet itp islamskich wynalazkach to roznie by moglo
    wyjsc). Tyle ze z punktu widzenia naszej racji stanu powinnismy przyjmowac tych
    ktorych mozna, ze wzgledu na religie, zasymilowac. Kultura inna - ale chociaz religia
    podobna. Niech muzulmanow przyjmuja francja i niemcy. Wszystkich uratujemy - ale przy
    okazji nie wygenerujey sobie dodatkowego klopotu.

    > Ale Ty piszesz o imigrantach a nie o uchodźcach. Uchodźcy w większości mają
    > kasę i stać ich na bezpieczny transport do Europy.

    ze qurna ale co?
    1) A niby skad taka roznica miedzy uchodzca a imigrantem. Gdybym mial glosowac to bym
    powiedzial ze ekonomiczne traktuje sprawe jak biznes - sprzedaje co ma by sie
    przeniesc do europy. Taki ktory spieprza moze nie miec czasu sprzedac.
    2) a nawet gdybys mial racje - wychodzi ze przez moze plyna imigranci - no to ich
    trzeba odstawiac spowrotem i tyle. Po odstawieniu dwóch porcji nastepni sie dobrze
    zastanowią czy dac kase mafii od łódek.

    > Wiesz mnie nic do tego, ale dlaczego zamiast? Zakończenie wojny ok, ale to
    > potrwa a tymczasem ci ludzie potrzebują pomocy.

    no w porzadku - pomagajmy. Ale nic, kompletnie nic nie slychac o likwidowaniu zrodla.
    A wrecz durna merkelowa oglosila "przyjmiemy wszystkich" co musialo spotegowac
    problem.
    No to naszym interesem jest wolac - "nie przyjezdzajcie" a pomagac po cichu, albo na
    tamtym brzegu sadzawki.

    > Ale jakby proboszcz ogłosił że u nich w klasztorze drzwi są otwarte to
    > parafianie by ich "zjedli". Dlatego czekają w jaką stronę będą się zmieniały
    > nastroje społeczne.

    no tak, wychodzi ze parafianie idiotami nie są i widza co sie dzieje, widza ze ktos
    ich chce w bezwarunkową politpoprawna pomoc wkrecic.
    Zacznijcie z nimi rozmawiac powaznie, bez krętactw, to przyjmą.

    > Czyżbyś wyczytał coś nowego? Ja nic nowego nie napisałem :-)
    > Nie raz i nie dwa pisałem o tym że polska lewica nie jest ateistyczna tylko
    > anty-katolicka a i o błędnie rozumianej tolerancji jako promocji inności
    > nieraz piałem.

    jakos sie chyba z tym nie zdradziles gdy było o ustawie o zmianie płci.

    b.