    Date: Fri, 30 Dec 2011 22:13:21 +0100
    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać

    > Nie bez powodu narzekam na Wago. Z powodu takiej złaczki przewod
    > ochronny nie zadziałał prawidłowo podczas zwarcia w pralce wyrzucając
    > fazę na obudowę. Nic dziwnego, złaczka poszła z dymem chwilę wczesniej.
    Hmm, trudno mi sie odniesc bez szczegolow.
    Czy to na pewno byla Wago? Jest masa podrobek...
    Nie musisz pradozernych obwodow robic na Wago jak masz uraz.
    Ale cala reszte czemu nie? Np oswietlenie.
    To na prawde niezly skrot podczas robienia instalacji.

    A co oszczedzania.
    Sadzisz ze jak "zaoszczedzisz" te 50 zl na 30-40 lat istnienia
    instalacji to zostanie Ci to w kieszeni?
    To tak jakbys kupowal przewod o 1gr tanszy na metrze ale o gorszej
    izolacji... ;)
    Te kostki ktore montujesz wcale nie sa takie super. Czesto rwa sie
    gwinty, albo bakelit peka.
    Swoja droga dokladnie takie same kostki sa w wersji plastikowej - z
    wysuwanym kanalem (wiec nie trzeba ciac), nic nie peka i sa znacznie
    mniejsze od bakelitowych...

    Artur Lew