    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać
    Date: Mon, 02 Jan 2012 09:32:55 +0100

    W dniu 2012-01-01 19:47, Artur Lew pisze:
    > Niemniej najczesciej jest to prad uderzeniowy jak np w przypadku
    > klasycznych halogenow.
    > Mam na Wago zrobione pare obwodow i nie mialem z nimi zadnych problemow.
    > Piekarnik oczywiscie wolalem tradycyjnie tj skrecane i lutowane
    > polaczenie bo i tak tego nie bede zmienial przez nastepne kilkadziesiat
    > lat ;)

    Co do piekarnika - do swojego nie miałem przewodu musiałem więc sam go
    zrobić i podłączyć do odpowiedniego miejsca na solidnej jak do spawarki
    płytki. Za to już od tej płytki dalej szły fabryczne przewody dość
    cienkie na oko mniej niż 1,5.
    No zdaję sobie sprawę, że długi cienki przewód mógłby się przegrzać ale
    te 2,5 to mocno na wyrost, więc i te łączenia mogły by być normalne...
    co do Wago się nie wypowiem bo nie używałem ale kostka w zupełności by
    wystarczyła.

    Ariusz