  • Data: 2012-01-03 14:05:37
    Temat: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:jdujri$cqi$1@inews.gazeta.pl...
    > Może nie za dużo ale pogrupować je możesz i powinieneś zmieścić w 36
    > polowej rozdzielni.

    Czyli pod jeden bezpiecznik nadmiarowoprądowy będzie podpiętych kilka
    obwodów? Dobrze rozumiem? Podłączenia rozdzielni jak na razie nie ogarniam -
    stąd to moje, może dziwne pytanie. Aczkolwiek moje wyobrażenie jest takie,
    że każdy obwód ma być podłączony do jednego bezpiecznika
    nadmiarowoprądowego.

    > Myślę że w kuchnię trochę przekombinowałeś z ilością obwodów.

    No dałem cztery. Są trzy główne odbiorniki czyli zmywarka, lodówka i
    piekarnik. Może da radę zmieścić się w trzech obwodach, na przykład jeden
    obwód to największy odbiornik, drugi obwód to pozostałe dwa odbiorniki
    główne, a trzeci obwód to 5 gniazdek.

    Obecnie w bloku w kuchni mam 1 obwód i wszystko jakoś dobrze działa
    (aczkolwiek nie mam zmywarki), więc może faktycznie 4 obwody w kuchni to
    przesada...