    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Date: Tue, 1 May 2012 13:00:23 +0200

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f9fa7ac$1$1223$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeszcze się nie zorientowałeś że "plumpi" to typowy fachowiec "a co mi pan
    > zrobisz, wężykiem" ?
    > Jest zwykłym matołem, robolem a wyobraża sobie że posiadł wiedzę tajemną i
    > pluje sobie w brodę gdy pomyśli sobie że ktoś samodzielnie może sobie
    > wykonać tak proste i prymitywne prace jak wykonanie instalacji
    > elektrycznej!

    Kolego, rób samemu, dla mnie tym lepiej, bo ja po takich jak Ty matołach
    później poprawiam i kroję większą kasę niż tą, którą bym zarobił wykonując
    te instalacje od początku. Wierz mi, że poprawianie instalacji po takich
    głąbach jak Ty jest naprawdę upierdliwe i trzeba się narobić dużo więcej.

> [...]
    > elektrycznych w budynku mieszkalnym to praca dosłownie na weekend, tak to,
    > a zdobycie uprawnień to robota na jeden dzień egzaminu SEP (tak to
    > wyglądało w moim przypadku), zakup miernika uniwersalnego do wykonania
    > pomiarów instalacji to koszt kilkuset złotych, ale nie wiem czy warto
    > bawić się w uprawnienia, bo to niepotrzebne koszta i brak sensu gdy się ma
    > wykonać jedną-dwie roboty, lepiej zapłacić stówkę uprawnionemu za wbicie
    > pieczątki i ewentualne pobieganie z miernikiem, inaczej jest gdy ktoś
    > zajmuje się tym zawodowo, wtedy ma to szansę się zwrócić.
    Tylko taki głąb jak Ty może wypisywać takie bzdury.
    Po pierwsze egzamin SEP to nie żadne uprawnienia tylko świadectwa
    kwalifikacyjne.
    Poznadto żeby poznać normy to trzeba je kupić, a zestaw norm potrzebnych
    elektrykowi to wydatek ok 1000zł. No chyba, że je ukradnie tak jak Ty. Poza
    tym pochwal się jakież to uprawnienia SEP zdobyłeś i w jakim zakresie ucząc
    się z cegły w 1-2 tygodnie?

    > Teraz to plumpi-emu poleci piana z pyska ze wściekłości a zobaczyć jego
    > wyraz twarzy bezcenne!

    Póki co to Plumpi się śmieje z Twojej głupoty.
    Skoro uważasz się za takiego mądrego, to dlaczego nie odpowiedziałeś na ani
    jedno z pytań dotyczących ukłądania przewodów?
    Zacznę Cię traktować jako osobę wiarygodną dopiero wtedy, kiedy odpowiesz na
    te pytania.