eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domuRe: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef392d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef49b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef5fa2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Mon, 22 Jun 2020 02:40:27 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 51
    Message-ID: <5eeffdff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
    X-Trace: 1592786431 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 89.74.4.142:59022
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3657
    X-Received-Body-CRC: 1014971448
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564417
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-06-2020 o 16:08, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Orange udostępniło informacje, ile ma par w kablu, które są uszkodzone,
    >>> a które dobre, i ile z nich jest wykorzystane komercyjnie?! No to szacun,
    >>> ja takiej siły perswazji nie mam.
    >>
    >> Nie, Orange nie informowało o ilości i zajętości par w kablu. Teorię
    >> o uszkodzeniu kilku żył podałem tylko jako jedną z możliwości.
    >
    > Jednak krańcowo mało prawdopodobną.
    >
    >> O długich awariach usług Netii na kablach Orange słyszałem od dwóch
    >> abonentów z Warszawy.
    >
    > Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem

    Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.

    > Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    > abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    > (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >
    > Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    > to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    > linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    > to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >

    Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    >> Netia informowała ich tylko o awarii po stronie Orange i konieczności
    >> cierpliwego czekania.
    >
    > Może nie chodzi o awarie kabli po nieboszczce tepsie czy infrastruktury
    > WRL/BSA, tylko o coś całkiem innego? Netia to bardzo marnie zarządzna
    > firma, która prowadzi gospodarkę ekstensywną i sobie po prostu nie radzi.
    >
    > Ja mam świetne warunki techniczne dla BSA, dające możliwość maksymalnej
    > teoretycznej prędkości łącza. Ale po latach używania coś zaczęło się
    > kisić. Złożyłem reklamację, i to nie jedną. Za każdym razem odpisywali,
    > że to "przestarzała centrala TP i do jej modenizacji brak możliwości
    > poprawy". To bzdura wierutna -- raz, że wcześniej działało, a dwa, to
    > sam skonsultowałem rzecz z TP, oni nawet nie planują modernizacji, bo tam
    > wszystko nowe. Przedstawiłem im więc wyniki swoich pomiarów, dowiodłem ich
    > winy (overbooking łącza Natii do centali TP). Reakcja była błyskawiczna --
    > dali 20% bonikikaty na fakturze "do czasu usunięcia przeszkód po stronie
    > TP". Co jak wiadomo nie jest nawet w planach, więc korzystam już piąty rok.
    >

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1