eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak dobrać oświetlenie - skąd wiadomo że będzie wystarczająco jasno? :/ › Re: jak dobrać oświetlenie - skąd wiadomo że będzie wystarczająco jasno? :/
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak dobrać oświetlenie - skąd wiadomo że będzie wystarczająco
    jasno? :/
    Date: Tue, 29 Nov 2011 03:07:44 -0800 (PST)

    On 29 Lis, 09:58, mal <m...@g...com> wrote:

    > Jestem bardzo zadowolona, bo pomieszczenie jest tak jasne, że nawet w
    > kuchni nie potrzeba dodatkowo oświetlać pod szafkami.
    > Moc jednej żarówki LED - 4 W. Nie ma chyba porównania do tradycyjnych
    > żarówek jeśli chodzi o oszczędność.

    A jezeli chodzi o "odczucia" ? LEDy, tym bardziej biale - swieca
    jasnym trupim swiatlem. Wiekszosci ludzi to nie pasuje, wola zblizone
    do naturalnego zolte. Mi najbardziej pasuje oswietlenie tradycyjnymi
    halogenkami (duzo mniejszych punktow), potem zwyklymi zarowkami, potem
    swietlowkami energooszczednymi, potem dlugo dlugo nic i na samym koncu
    LEDy - ktorych uzywam wylacznie jako oswietlenie dekoracyjne, jako
    glowne bym sie nie odwazyl - zimne biale to kostnica, cieple biale -
    za ciemno, za ponuro. Mam trzy LEDy w malutkim przedpokoju i chyba
    zamienie na zwykle halogenki, bo uzywam tego oswietlenia bardzo
    rzadko, a LEDy wykorzystam zeby cos podswietlic :)
    pozdr.

    --
    Adam