  • Data: 2009-11-12 01:25:46
    Temat: Re: jak nauczyc sie klasc plytki?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 18:07, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > tylko kto w tym czasie na Ciebie zarobi ;)

    Czas to pieniądz, a skoro tak to czemu bezrobotni nie są bogaci?
    Przecież mają mnóstwo czasu ...
    ;-)

    To nie jest tak (nawet w wolnych zawodach) że każdą chwilkę wolnego
    czasu da się zamienić na pieniądze. Po drugie dla zdrowia
    (psychicznego też) warto popracować trochę fizycznie. Sam już zrobiłem
    sporo na swojej budowie i cieszy mnie wszystko co mogę sam "tymi
    rencami" zrobić, mimo że dzięki Bogu kasy mi nie brakuje. Łatwo też
    poznać miejsca gdzie robiłem, nawet jeden pan "firma budowlana" chciał
    mnie zatrudnić widząc efekty. Oczywiście nie stać by go było, więc
    propozycję potraktowałem "uśmieszkiem"
    ;-)

    > a poza tym jest takie powiedzenie:
    > "nie skupiaj się na tym w czym mozesz byc dobry. skupiaj się na tym w czym
    > mozesz byc najlepszy"

    Wiesz w czym tkwi mądrość przysłów ludowych? Ano w tym że sobie
    przeczą i zawsze któreś "zadziała".
    ;-)

    Szczerze mówiąc liczyłem na to że na ten wątek będą merytoryczne
    odpowiedzi (sam się przymierzam do wykafelkowania sobie piwnicy albo
    garażu), a nie w stylu "weź se fachowca". W końcu to grupa "budowanie"
    a nie "fachowców.branie". Ale to ostatnio taka tu moda....

    Pozdrawiam,
    Krzemo.