  • Data: 2009-11-12 14:59:26
    Temat: Re: jak nauczyc sie klasc plytki?
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "sailling8" napisał:
    > Witam. Poszukuje istruktarzu, jak nauczyc sie klasc plytki oraz jaki
    > sprzet do tego zakupic... Gdyby ktos sluzyl dobra rada bede wdzieczny.

    zajrzyj tutaj:
    http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-poloyc-kafelki
    http://pl.pl.allconstructions.com/portal/ksiazki/art
    icle/5554
    niestety brak informacji o rodzajach gruntuf, podłoży, zapraw, kleiuf, co
    według mnie jest najważniejsze,
    w sumie internet jest tego pełen, więc szukaj tam, myślę że może nawet w
    jakiejś księgarni coś dostaniesz, więc do roboty i powodzenia!:O)