  • Data: 2011-01-11 12:00:22
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 12:00, Shaman <s...@o...com> wrote:
    > Witam, dzisiaj ekipa zjawiła się dokończyć ścianki działowe i stanęła
    > sprawa zakończenia wykusza. Nie ma nad nim żadnego balkoniku, po prostu
    > kryje się pod okapem. Zupełnie się nad tym wczesniej nie zastanawiałem,
    > ale temat wcale nie wydaje mi się prosty. Nie mam pomysłu jak to dobrze
    > zrobić, dokąd dać ocieplenie dachu i jak to uszczelnić.

    Moje wykusze w stanie surowym:

    http://lh6.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/Sprd67jUmFI/AAAAAA
    AABjE/jdkTDejrSAI/s640/6562_Koniec%20budowy.jpg

    Na ich szczytach porobiłem konstrukcje wsporcze do obróbek
    blacharskich:

    http://lh6.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/Sprd67jUmFI/AAAAAA
    AABjE/jdkTDejrSAI/s640/6562_Koniec%20budowy.jpg

    Na to i od góry i od dołu poszedł normalnie styropian

    http://lh5.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/Sr5hZWq9HMI/AAAAAA
    AABy8/b43C_OVz1Ho/s640/7121_Budowa.jpg
    http://lh4.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/S-7efUdcmjI/AAAAAA
    AADHM/T_0IcwGUjvg/s912/JP159519.jpg

    I od dołu to by było na tyle, natomiast na całość góry wykuszy poszła
    obróbka blacharska:

    http://lh3.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/TDY8oeEPFDI/AAAAAA
    AADSo/KFrSaEjUrbQ/s912/JP080487.jpg

    J.