  • Data: 2011-01-11 12:43:00
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 13:30, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Ha! I proszę.. odezwał się sprawca moich ostatnich rozterek! To Twój
    > dziennik Jarku pchnął mnie niedawno w objęcia dokumentacji Atmela, nocnego
    > przeglądania oferty sterowników PLC i innych rozwiązań mogących sterować
    > osprzętem w domu! :)

    Hehe, świat jest mały :)

    > We wczorajszym poście podzieliłem się z grupą tymi
    > rozterkami i próbuję wejść na własną ścieżkę - może podzieliłbyś się
    > własnym rozwiązaniem i napisał czy się sprawdza (w dzienniku nie dotarłem
    > jeszcze tak daleko i nie wiem czy uruchomiłeś prototyp swojego sterownika).

    No niestety, póki co poszedłem na łatwiznę i istotne punkty obsłużyłem
    przekaźnikami bistabilnymi, natomiast magistrala i tym podobne czekają
    nieużywane na swój moment w historii. Po prostu nie mam czasu na
    zrobienie tego prototypu...
    A Twój post mi jakoś umknął, zaraz poszukam.

    > Wracając do wykusza. Znam oczywiście zdjęcia Twoich wykuszowych okien, ale
    > u mnie sytuacja nieco odmienna jest.

    Fakt, teraz dopiero dotarło do mnie, że to betonowe na szczycie
    twojego wykusza to jedynie wieniec jest, nie "sufit" jak u mnie.

    J.