eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie? › Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
  • Data: 2013-06-13 01:48:09
    Temat: Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:51:46 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:

    > jak "lobbowac" żeby kolega oddal drogę? czy służebność przejazdu oznacza to ze ma
    wyrownac doly i odsniezac w zimie za własne pieniądze?

    Powiem Ci, ze przesrane. Gosc bedzie to mial w dupie, a Wy nic nie zrobicie. Jeszcze
    sie jego prosic bedziecie musieli jak bedziecie sami chcieli ta droge utwardzic, czy
    wyasfaltowac.

    U mnie wlasciciel po podziale dzialek oddal ta drogowa miastu za darmo - wiedzial ze
    nikt nie kupi dzialki bez dostepu do drogi gminnej - sama sluzebnosc to najwieksza
    kicha jaka moze byc. A im wiecej sasiadow tym gorzej. Jak przyjdzie do skladki na
    utwardzenie to ten co jest z przodu powie ze on placi tylko za kawalek kawalka drogi
    ktora prowadzi do niego, a ten na koncu bedzie chcial zeby wszyscy placili po rowno
    :) Im wiecej sasiadow tym mniejsza szansa sie pozniej dogadac.

    A co miasta to miasta - u nas wlasnie wczoraj skonczyli rozkladac na 220 metrach po
    calosci frez asfaltowy na szerokosc ~3mb, ladnie ubili walcem i mamy juz prawie
    asfalt, choc prawdziwa droge obiecano nam w koncu na najblizsza wiosne ;) A jutro
    maja zawisnac lampy przy drodze.

    Podsumowujac - wspolczuje!
    pozdr.

    --