  • Data: 2012-05-21 11:55:07
    Temat: Re: jak zrobić łóżko podwieszane
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anhin wrote:

    > byłbym za. Problem konstrukcyjnie jest trudny, i pomoc doświadczonego
    > konstruktora budowlanego (choćby w formie jednorazowej konsultacji)
    > byłaby bardzo wskazana. Przeważająca większość stropów nie była
    > projektowana na tak przenoszone obciążenia lokalne. Kluczowy jest
    > problem miejscowej wytrzymałości (strop jako całość może i przeniesie
    > ciężar, ale akurat ten fragment na którym wisi łóżko, nie wytrzyma
    > dynamicznych obciążeń ścinających). Lokalizacja żeber, belek czy t.p.
    > jest konieczna, ale to nie jest zadanie dla laika. Może się też np.
> [...]

    w przypadku monolitów to bym sie nie bał ale już wszelkie wynalazki
    kompozytowe magą być problemem.

    tak na szybko dwie osoby to 200kg + 100 kg solidne łoże z pościelą mamy
    300 no 400kg /4 zawiesia mamy 100kg bezpieczniej policzyć po co najmniej te
    300kg albo nawet 400 kg na zawiesie a to już nie jest tak mało.