  • Data: 2010-06-03 18:43:58
    Temat: Re: jaka kosiarka
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:hu8b0q$u6o$1@news.onet.pl...

    > Tu się niezgodzę. Rozdrabnianie doskonale mi się to sprawdzało np. przed
    > ogrodzeniem a było tego z 70m2. Przez 10 lat nigdy nie zbierałem tam
    > trawy. Trawa rosła normalnie, filcu nie było a i tego trawnika nie trzeba
    > było zasilać jakimiś nawozami.

    Sa trawniki i trawniki, tu trawa i tu trawa. Opinia nie jest moja a
    opisywane sposoby pielegnacji trawnikow w pismach dla dzialkowcow. Jak
    patrze na trawnik koszony kosiarka bez kosza i trawnik koszony z koszem to z
    calym szacunkiem, ale roznice widze.

    > Sam mam Stigę, prosty model bez bajerów. Służy mi nieprzerwanie od tych 10
    > lat a do koszenia było około 700m2 a teraz po przeprowadzce bedzie około
    > 500.

    Od trzech lat mam prostego Vikinga z silnikiem 3,5 KM i do moich jak narazie
    500 m^2 z powodzeniem wystarczy. Gdzie indziej mam innego Vikinga MB 3R z
    silnikiem 6 KM do koszenia bez kosza i niestety nie polecam silnika Brigs
    and Stratton w tej wersji.

    Pozdro.. TK