  • Data: 2010-08-07 09:10:54
    Temat: Re: jaki klej ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i3ivhj$b1r$1@news.mm.pl...

    > Czym przykleić plastykowe
    > haczyki do płytek, glazury ?

    Plastyk plastykowi nierówny. Podobnie jak plastik plastikowi. Jedne się klei
    tym, inne owym, jeszcze inne - praktycznie rzecz biorąc niczym.
    Na takie wieszaczki skuteczne bywają cyjanoakryle (Kropelka, SuperGlue,
    Cyjanopan itp.), ale wieszak i płytke trzeba dokładnie odtłuścić (spirytus,
    benzyna). Natomiast, jeśli wieszak ma elastyczną przyssawkę, to jest to
    prawdopodobnie polietylen i tego nie skleisz niczym.

    > Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
    > i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

    Ośmiorniczka, to do niczego się nie nadający szajs. Może papier tym można
    skutecznie kleic, nic więcej.

    J.