  • Data: 2012-10-02 13:08:13
    Temat: Re: jaki kocioł gazowy wybrać
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k4cnr9$da7$1@news.task.gda.pl...
    > jeśli jednak chcesz efektywnie korzystać z kondesacji do grzania wody to
    > daj większy zasobnik tak abyś nie musiał podgrzewać wody to temperatury
    > wyższej niż 44 czy 47 stopni.

    ale trzeba sie dopytac wczesniej jak piec dziala. Bo taki na przykład
    termet-ecokondens jednofunkcyjny współpracujący z zasobnikiem ogrzewając CWU
    wali pełną mocą niezależnie od ustawienia temperatury cwu. Kondensacja
    bedzie tylko dla ogrzewania CO.

    Próbowałem inaczej sterowac piec tak aby zasobnik CWU nagrzewny był niższą
    temperaturą czyli z efektem kondensacji - ale sie okazalo ze to nie bardzo
    dziala wiec zostawilem tak jak fabryka kazała.

    b.