  • Data: 2011-08-04 10:31:39
    Temat: Re: jaki najlepszy klej do pontonu?
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzys" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j1dq3p$ml6$1@inews.gazeta.pl...
    > Może ktoś z grupowiczów miał doświadczenia w tym zakresie?
    > Zrobiła mi się mała dziurka w pontonie, w podłodze, od wewnętrznej strony,
    > tej nie zanurzonej w wodzie.Mam łatkę z materaca dmuchanego. Chcę
    > przykleić ją butaprenem, ale może jest jakiś klej specjalny do grubych
    > folii. Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki.
    > Nie wiem czy "Super Glou" ( tak chyba to się pisze) nie byłby lepszy, on,
    > po wyschnięciu, jest chyba elastyczny?

    Do klejenia pontonu używaj "kleju do klejenia pontonu"! Żadnego innego!
    Butapren odklei Ci się na słońcu...
    Rozumiem, że wiesz z czego jest wykonany Twój ponton, są dwie możliwości:
    laminat PCV albo hypalon.
    Łatki muszą być też z materiału pontonu, a klej musi być z nimi
    kompatibilny.
    Małe szanse że masz ponton z hypalonu, chyba że jest to stary, używany
    niemiecki lub polski ponton z Grudziądza.
    Łatki i klej do pontonu najszybciej kupisz na Allegro, w małych,wygodnych
    opakowaniach jednorazowych.
    Sprzedawcy pontonów również mają ten towar...
    Pozdrowienia, Tadeusz