  • Data: 2011-08-04 09:52:00
    Temat: jaki najlepszy klej do pontonu?
    Od: Jerzys <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś z grupowiczów miał doświadczenia w tym zakresie?
    Zrobiła mi się mała dziurka w pontonie, w podłodze, od wewnętrznej
    strony, tej nie zanurzonej w wodzie.Mam łatkę z materaca dmuchanego.
    Chcę przykleić ją butaprenem, ale może jest jakiś klej specjalny do
    grubych folii. Bardzo byłbym wdzięczny za wskazówki.
    Nie wiem czy "Super Glou" ( tak chyba to się pisze) nie byłby lepszy,
    on, po wyschnięciu, jest chyba elastyczny?