    From: "Collet" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Date: Tue, 20 Oct 2009 20:47:22 +0200
    Sender: r...@i...net.azartsat.pl

    wiadomości news:hbkkbi$1evp$1@newsread2.aster.pl...

    > To jest stały tekst na parujące okna. Tyle tylko, że mam otwarte
    > wywietrzniki na maxa, spokojnie czuję jak wieje chłodem z zewnatz, a
    > jednak para się skraplan na oknach. Moja rada - nie robić nic.

    to nic nie rob .. dlaczego sie skrapla? bo wpada swierze powietrze do domu,
    ale nie ma jak uciec .. nawiewniki sluza do na wiewu, a co do wywiewu? ...
    jeszcze raz powtorze - SPRAWNA WENTYLACJA!!! przez nawiewniki wpada
    powietrze, a przez kratki wentylacyjne (kuchnia, lazienka itp) wylatuje ...
    jezeli wszystko dziala poprawnie i jmieszkanie jest ogrzewane ( w tym
    rowniez osuszane) NIE MA SZANS NA SKRAPLANIE !!!!

    jak ktos tego nie zrozumie to jest MATOL !!!!!