  • Data: 2011-04-29 13:09:59
    Temat: Re: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-04-2011 o 16:02:53 ATZ Rzeszow <a...@p...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    > wiadomości news:ipecmq$74v$1@inews.gazeta.pl...

    > edit: kawalek kanalizy hydraulik zrobil mi przed chudziakiem, chodzi o
    > rury ktore przykryl potem chudziak.

    No dobra.. instalacje w miarę ogarniam. Ale ciągle nie wiem w jaki sposób
    i kiedy powstanie uszczelnienie na ścianach kolankowych? Muszę na to
    poczekać aż będzie gotowe ocieplenie budynku? Ocieplenie będzie
    standardowe tzn. wełna mineralna w skosy i styropian na ściany zewnętrzne.
    W środku zabudowa g-k.

    --
    PZDR
    Shaman