  • Data: 2011-04-29 19:00:11
    Temat: Re: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 15:09, Shaman pisze:
    > Dnia 29-04-2011 o 16:02:53 ATZ Rzeszow
    > <a...@p...pl> napisał(a):
    >
    > No dobra.. instalacje w miarę ogarniam. Ale ciągle nie wiem w jaki
    > sposób i kiedy powstanie uszczelnienie na ścianach kolankowych? Muszę na
    > to poczekać aż będzie gotowe ocieplenie budynku? Ocieplenie będzie
    > standardowe tzn. wełna mineralna w skosy i styropian na ściany
    > zewnętrzne. W środku zabudowa g-k.

    A masz w planie deski bite na dachu czy membranę? Bo uszczelnienia to
    chyba pod deskami nie będzie? Będzie konieczna wentylacja - prawda?
    Natomiast pod membraną teoretycznie (sam nie wiem bo każdy mówi inaczej)
    ta wentylacja nie jest potrzebna - wentyluje się przestrzeń nad membraną
    i krokwiami, więc (tak sam sobie umyśliłem) murłata jest cała obudowana
    pod dach (omurowana w sensie najpierw mur a górą pod deski okapu styropian)