  • Data: 2011-04-29 19:11:56
    Temat: Re: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shaman napisał:
    > Ale ciągle nie wiem w jaki sposób i kiedy powstanie uszczelnienie na
    > ścianach kolankowych? Muszę na to poczekać aż będzie gotowe ocieplenie
    > budynku? Ocieplenie będzie standardowe tzn. wełna mineralna w skosy i
    > styropian na ściany zewnętrzne. W środku zabudowa g-k.

    Jak masz zrobiony dach...?
    Jak deskowanie, to dbasz tylko o uszczelnienie murłaty od wewnątrz. Na
    zewnątrz nie dociągasz elewacji do desek, tylko zostawiasz szczelinę -
    tak z 5 cm i zabudowujesz ją jakimś ustrojstwem w rodzaju wróblówek i
    siatki przeciw owadom.
    Od wewnątrz robisz uszczelnienie z wełny i dajesz folię paroszczelną -
    żółtą - a na to od środka płyty gk.

    Jak masz membranę bez deskowania, to o szczelinę u góry elewacji nie
    musisz się martwić, a od wewnątrz robisz tak samo - wełna, folia, płyty gk.

    pozdr.
    Robert G.