  • Data: 2011-02-01 18:40:51
    Temat: Re: jeden link obali3 op3acalno?a rekuperatorów.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-02-2011 o 12:24:13 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > tak, wiec w scianie bede miał 14cm wełny i na to 20 styro.

    > Mysle ze są to własnie te fanaberie za które sie płaci a zysku z nich ma
    > albo jest znikomy. Okna mam, nieco je poprawie i osadze normalnie na
    > piankę. Jakos nie wyobrazam sobie zeby jakas tasma cos tu polepszyła o 3
    > klasy :)
    Bo nie rozumiesz po co jest taśma, ona uszczelnia okna dodatkowo aby dom
    nie 'ciągnął'
    lewego powietrza poza reku. Przykład domów energooszczędnych pokazuje że
    reku daje konkretne zyski ciepła. To są realne domy działające, a nie
    wydumki
    ignoratów drobiowych którzy piszą tu bzdury żeby zaistnieć.

    --
    Pozdr
    JanuszK

    PS Oczywiście do Ciebie się to nie odnosi, ale wiesz do kogo 'piję' :)