  • Data: 2010-11-09 19:29:01
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 20:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > (...)
    > Nie ma to jak umiejętność obserwacji ciężkiej pracy ludzi na wsi i
    > zastosowania tych spostrzeżeń do własnych celów - ekonomika ruchu i
    > wydatkowania energii jest na wsi wypracowana w praktyce od wieków ;-

    Tak przy okazji: MŚK (w przerwie miedzy rąbaniem drew) chciał mi fotkę
    pstryknąć, ale uciekłam, a teraz żałuję - o Bożesz, jak też ja
    wyglądałam grabiąc i nosząc te liście, no istna czarownica - upocona
    po kokardkę, włos rozwiany w kosmyki, twarz czerwona, koszula
    flanelowa (też czerwona) wystająca spod czarnej brudnej bluzy, gumiaki
    na nogach, całe ubranie w liściach :-DDD