  • Data: 2010-06-29 20:39:26
    Temat: Re: kabina prysznicowa i zajawki plesni-grzyba
    Od: AA <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stały tekst jak się nie ma nic do powiedzenia w temacie.

    Mieszkalem za mlodu z rodzicami i nigdy nie widzialem plesni w lazience.
    A wiecej osob jej uzywalo niz dzis mojej lazienki.
    Bylo natomiast duzo "kamienia".

    > Mam poprawić
    > wentylację? Mam zamontować wyciąg przemysłowy?

    U mnie pomaga nie domykanie drzwi do lazienki po uzyciu. Klopotliwe bo
    dzieciaki momentalnie szturmuja to pomieszczenie, ale juz zostawianie na
    noc pomaga.

    AA