    Subject: Re: kamera na baterie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 12 Aug 2021 10:34:32 +0200

    W dniu 12.08.2021 o 08:51, ptoki pisze:
    [...]
    > Tyle ze jak tu widac, prawda jest inna i nie ma pokrycia materialem calego okresu
    dzialania kamery a z doswiadczenia wiem ze detekcja ruchu w tych wynalazkach jest tak
    kiepska ze jakbym mial zlodzieja zlapac to predzej wyniosl by mi polowe domu zanim
    kamera by to wykryla. Bawilem sie tym jakis czas temu i wyniki byly tak zenujace ze
    odpuscilem calkowicie ten ficzer i zamiast tego po prostu lapie statyczne obrazki co
    3-5 sekund i montuje z tego timelapse. A zenujace rezultaty to np fakt ze po moim
    przejsciu i zamachaniu kamerze nagrane zostalo tylko to ze byl pusty korytarz. I to
    mimo zdefiniowania obszaru wykrywania i ustawienia poziomu czulosci ciutke powyzej
    poziomu gdzie wykrywala ruch ciagle albo przypadkowo. Po pogadaniu ze znajomymi
    ktorzy korzystali z innych kamer i probowali detekcji ruchu moge tylko zacytowac
    jednego z nich: "its shit".

    Tam nie ma nawet bufora w sensie zapisu materiału np 5sek przed detekcją
    ruchu, który później ma trafić do nagrania, co powinno być
    zaimplementowane jako podstawa. Nie może być jednak to realizowane bo
    kamera musiałaby mieć ciągłą pracę. Logika :) Sam zapis i ustawienia
    jakiegokolwiek rejestratora niczego nie zmieni, nawet jeśliby dysponował
    taką funkcją.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>