eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Sat, 29 May 2010 21:10:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <htroqs$nsq$1@news.onet.pl>
    References: <4bff74df$0$17106$65785112@news.neostrada.pl> <htormi$731$1@news.onet.pl>
    <htpaqg$i34$1@news.onet.pl> <htpd00$njj$1@news.onet.pl>
    <htqd28$nmm$1@node1.news.atman.pl> <htqh4j$n36$1@news.onet.pl>
    <htrj50$3h3$1@node2.news.atman.pl> <htrlnv$f7l$1@news.onet.pl>
    <htrok3$4cm$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207203076.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275160220 24474 87.207.203.76 (29 May 2010 19:10:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 19:10:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:396037
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:htrok3$4cm$2@node2.news.atman.pl...

    > Jeszcze raz: nie ma znaczenia, czy masz rację. Chodzi o odpowiednie
    > ułożenie relacji z klientem.
    >
    > Nie każdy klient musi wiedzieć, co to jest bateria sztorcowa. Przecież
    > zawsze po prostu odkręcał kran i leciała woda. I tego nie są w stanie
    > zrozumieć wykonawcy.

    Chwila, chwila.
    Zarzuciłeś mi, ze "przypadek, który opisywałem świadczy o tym, że zamiast
    pracować starałem się udowodnić klientowi, że nie ma racji. Nie ma się czym
    chwalić - nawet jak miałeś rację to co?"
    Zarzucasz mi, zę nie pracowałem tylko się dochodziłem z klientem.
    W tym rzecz, ze się nie dochodziłem tylko wykonałem robotę zgodnie z umową,
    a później, kiedy klient chciał wymusić więcej próbując mi wmówić, ze
    popełniłem błędy po prostu wytłumaczyłem mu, że nie są to żadne błędy, a
    robota wykonana jest prawidłowo i za tę dodatkową robotę chcę zapłaty.
    Dlaczego niby uważasz, że jestem nierobem i partaczem, a do tego zarzucasz
    mi z mojej strony złe relacje z klientem ?
    Uważasz, że powinienem był wykonać tę robotę za friko i jeszcze go pocałować
    w przedziałęk, żeby tylko go zadowolić, bo on ma prawo się mylić ?
    Niebardzo rozumiem Twój tok myślenia.
    Niestety prawda jest taka, ze niektórzy klienci potrafią być bardzo
    upierdliwi. Wybacz, ale nie mogę sobie pozwolić, żeby tacy klienci "jeździli
    po mnie jak po świni", ponieważ nie prowadzę działalności charytatywnej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.05.10 19:14 kiki
  • 29.05.10 19:27 Plumpi
  • 29.05.10 19:29 Plumpi
  • 29.05.10 19:31 Plumpi
  • 29.05.10 19:32 M
  • 29.05.10 19:34 M
  • 29.05.10 19:35 M
  • 29.05.10 19:59 Plumpi
  • 29.05.10 20:36 M
  • 29.05.10 20:39 Plumpi
  • 29.05.10 21:10 M
  • 30.05.10 08:00 Plumpi
  • 30.05.10 08:13 M
  • 30.05.10 08:51 Plumpi
  • 30.05.10 13:34 M

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1