    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki jestes wielki
    Date: Fri, 3 Jul 2009 23:12:52 +0200

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2larp$kk9$1@inews.gazeta.pl...

    > jakie restrykcje masz na mysli?
    > Akurat jestem po lekturze kilku artykułów dotyczacych wolnych zawodow
    > czyli zawodow zaufania publicznego. Podsumowanie było takie, ze niestety
    > swiat schodzi na psy a drzewiej ludzie byli lepsi, uczciwsi i porzadniejsi
    > a teraz rzadzi tylko i wylacznie mamona. Byc może tak jest.
    > Z drugiej strony skomplikowanie obecnego swiata sprawia, ze przecietny
    > zjadacz chleba ma małe szanse aby rzetelnie ocenic swojego lekarza czy
    > adwokata.

    A to i ja sie wtrace....
    zrobiles jak przypisane...
    nie kierbud czy producent czy wykonawca jest swiety...
    dziennik budowy - to jest to
    papier wszystko przyjmie i wszystko wytrzyma...
    BTW szukam przez UP technika bud. z uprwnieniami...
    bylo juz 8 szt. z czego 7 mialo zabrane uprawnienia!
    na podstwaie dziennikow budowy
    jednak cos to znaczy...

    --
    Andrzej