  • Data: 2009-07-04 15:57:22
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h2n3uo$hek$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem, ze pewne rzeczy sa dowolne. jak wyjasnil mi przedstawiciel
    > wytworcy np zakotwienie zeber podporowych na 50 cm jest standardowe. Mozna
    > byloby i mniej ale nikt tego nie przelicza dla kazdego oddzielnego stropu
    > w domku jednorodzinnym. A 50 cm starczyloby pewnie na lekki schron.Ale ja
    > wole miec przewymiarowanei dorzucic pare groszy niz zastanawiac sie
    > dlaczego mi cos peka.

    Pęka po zabetonowaniu ponieważ zbrojenie było niedokończone. Byłem w zeszłym
    tygodniu na konsultacji hehe u kogoś kto mnie zaczepił z usenetu :-)
    pozdrawiam :-)
    I Wstrzymałem im lanie stropu do wczoraj, a do dzisiaj nie ma ani jednej
    ryski. Zmusiłem do związania stali i poprawienie tej która niechybnie by
    wystawała, narożniki itp. :-)
    Wyżyłem się za swoje można powiedzieć ale skutki są widoczne. Stropik jak
    marzenie jak tafla szkła. Nawet kierbud nie protestował zbytnio. Czasami
    stekał, że nie potrzeba ale to "nie potrzeba" to znam z tego usenetu :-)