  • Data: 2009-07-04 08:30:15
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:h2mu94$1ab$1@inews.gazeta.pl...
    > To w końcu było zrobione nieźle czy źle ? Bo ja inaczej rozumiem
    > niedociągnięcia, a inaczej błędy. Czyli pomijając kwestię, że wykonawca ma
    > zrobić tak jak chce inwestor, pod warunkiem, że zgodnie ze sztuką - jeśli
    > zalaliby strop -jak napisałeś wykonany zgodnie z projektem - to czy byłaby
    > jakaś różnica od stropu na który kazałeś im przerabiać ?
    >
    > pozdrawiam
    > rafał

    Czego brakowało napisałem wczesniej. Oczywiscie byly to rzeczy, ktore mozna
    było dokonczyc , poprawic bez rozbierania stropu. Dla przedstawiciela
    producenta nie było to tak źle-tzn nadawalo sie do poprawki/ zrobienia. jak
    mi potem opowiadal w cztery oczy to nie takie cuda widzial. Przy wykonawcy
    bal sie pewnie uzyc slow powszechnie uwazanych za obrazliwe bo oni tez u
    niego kupuja stropy i wyroby betonowe.
    Problem ze oni chcieli zalewac strop ktory nie byl zrobiony - brakowalo
    zbrojenia zebrer rozdzielczych, nie byly zakotwione w wiencu.
    Okazalo sie tez ze nalezy wyczyscic powierzchnie scian na ktorych leza
    wience i belek stropowych bo w wielu miejscach byly resztki gruzu z
    przycinanych bloczkow komorkowych lub belek.
    Rozumiem, ze pewne rzeczy sa dowolne. jak wyjasnil mi przedstawiciel
    wytworcy np zakotwienie zeber podporowych na 50 cm jest standardowe. Mozna
    byloby i mniej ale nikt tego nie przelicza dla kazdego oddzielnego stropu w
    domku jednorodzinnym. A 50 cm starczyloby pewnie na lekki schron.Ale ja wole
    miec przewymiarowanei dorzucic pare groszy niz zastanawiac sie dlaczego mi
    cos peka.