  • Data: 2009-07-05 09:07:28
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2pkkb$b8m$1@news.onet.pl...

    > dokładnie!

    Ja nie zauwazylem szczerze mowiac. Z kim ty sie tam zadajesz? :-)
    Znam wielu szanowanych mechanikow, murarzy, tokarzy, spawaczy. Nie narzekaja
    na brak pracy i zarabiaja nie malo. Sa kims w firmach i dyrektorzy licza sie
    z ich zdaniem. Rozmawia sie z nimi normalnie, maja normalne potrzeby i nie
    mala ogolna wiedze. To ludzie na poziomie i tyle. Zawod nie ma tu nic do
    rzeczy. Albo jest sie na poziomie, albo nie. Jak jest sie smierdzacym lumpem
    kopiacym rowy dla ktorego wazne jest tylko kolejne piwko to jak mozna go
    szanowac? Nie za kopanie rowow, ale za lumpiarstwo, bo przeciez zdegradowac
    zawodowo go trudno. To samo dotyczy wszystkich, wyksztalconych tez. Beger
    swego czasu zdala mature, a jakos intelektu jej od tego nie przybylo.
    Zauwazylem raczej rzecz odwrotna, jak to ludziom odbija na niektorych
    stanowiskach po awansie. Niby wyksztalceni, a w glowie echo.

    Pozdro.. TK