    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki jestes wielki
    Date: Sun, 5 Jul 2009 15:29:43 +0200
    <h2l99e$esj$1@inews.gazeta.pl> <h2l9u2$due$1@news.onet.pl>
    <h2mu6m$66b$1@opal.futuro.pl> <h2nd68$3o4$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2ngad$brk$1@news.onet.pl> <h2nk3o$bkj$1@inews.gazeta.pl>
    <h2ntq5$vkc$1@opal.futuro.pl> <h2o29a$ig6$1@news.onet.pl>
    <h2o3ln$acb$1@opal.futuro.pl> <h2o4tt$1fv$1@achot.icm.edu.pl>
    <h2o5at$opo$1@news.onet.pl> <h2onhs$f43$1@opal.futuro.pl>
    <h2q3jq$eed$1@achot.icm.edu.pl> <h2q70m$b1t$1@opal.futuro.pl>
    <h2q7ap$hkm$1@achot.icm.edu.pl> <h2q7o6$c88$1@opal.futuro.pl>
    <h2q9ac$j53$1@achot.icm.edu.pl>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:h2q9ac$j53$1@achot.icm.edu.pl...

    > wiele razy ci pisalem, winny jestes ty bo takie ekipy sobie wybierasz.
    > na kazdym etapie jak piszesz masz jakis partaczy, to nie jest pech to jest
    > niedbalstwo i ignorancja przy wybieraniu ekipy. bez zadnej selekcji, bez
    > myslenia, bez spisywania papierow na prace itd itp.

    Jest inna sprawa. Ekip generalnie nie ma. Czasem trzeba wybrać drugą w
    kolejności, bo innych nie ma.
    Nie da sie umówić ze wszystkimi na terminy. Ocieplaczy do poprawy elewacji
    wybierałem kilka miesięcy.

    > ty jak widze na kazdym etapie przygarniasz bande idiotow a nie fachowcow,
    > coz tak ich wybierasz. twoja wina a nie ich :) tzn ich wina ze sa
    > idiotami, ale sami sie do ciebie nie wprosili na budowe tylko ty ich
    > zatrudniles.

    Na każdym nie. Mury postawili dobrze. Teraz ci co kończą poprawki styropianu
    też są OK, raczej OK, bo ich przyłapałem na kilku drobiazgach. Np nie
    mieszają kleju 2 razy z przerwą kilkuminutową i widzę, że ten klej nie ma
    aksamitnej faktury jaką mieć powinien. Jak zwracałem uwagę to mieszali ale
    później znowu nie.