  • Data: 2009-07-05 13:20:33
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Np farba lateksowa odłazi mi z sufitu w łazience. 3 miesiace temu
    > malowane. Nawet pamiętam czemu. kazałem odczekać ze 2 dni i robić inne
    > pomieszczenie, a oni pomalowali wilgotny cekol. I to jest właśnie to.
    > Gruntują i od razu malują.

    wiele razy ci pisalem, winny jestes ty bo takie ekipy sobie wybierasz.
    na kazdym etapie jak piszesz masz jakis partaczy, to nie jest pech to jest
    niedbalstwo i ignorancja przy wybieraniu ekipy. bez zadnej selekcji, bez
    myslenia, bez spisywania papierow na prace itd itp.

    ja z doswiadczenia swojego i znajomych nie zauwazam az tylu partaczy do
    okola, ale to dlatego ze kazdy z nas myli jak wybiera ekipy a nie bierze
    najtanszej z lapanki byle byli na juz. i tyle, nie wymagana jest wiedza
    tajemna przy dobieraniu ekipy. juz pisalem co robic zeby zminimalizowac
    ryzyko trafienia na partaczy.

    ty jak widze na kazdym etapie przygarniasz bande idiotow a nie fachowcow,
    coz tak ich wybierasz. twoja wina a nie ich :) tzn ich wina ze sa idiotami,
    ale sami sie do ciebie nie wprosili na budowe tylko ty ich zatrudniles.

    --
    pzdr
    piotrek