  • Data: 2011-10-16 21:10:09
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7fb8k$2be$1@news.onet.pl...

    > I ja takoż samo.... i wiesz co? U nas na wsi w szkole nie wywiesza się
    > ogłoszeń odnośnie wydarzeń szkolnych, bo... pani dyrektor sobie wymyśliła,
    > że lepiej będzie, kiedy ksiądz wszystko ogłosi w kościele...
    > Funkcjonuje jeszcze coś takiego jak 'poczta pantoflowa' - to jest
    > oficjalne stanowisko dyrektorki... ponoć świeckiej szkoły.

    Wszystko zalezy od ludzi.
    Nic nie poradzimy, ze na swiecie zyja kretyni. W prosty sposob, bez
    rewolucji mozna pogodzic dwa swiaty, tylko trzeba chciec.
    U mnie nie ma z tym problemu.

    > Obnosza sie z tym, ze dwoch facetow wali sie w tylek twierdzac, ze to
    >>
    > Pewnie, że nie popieram obnoszenia się ze swoim pedalstwem... Tu, jak i
    > wszędzie potrzebny jest zdrowy rozsądek.

    Mam po prostu wrazenie, ze za jedno i drugie w sposob propagandowy
    odpowiadaja te same osoby.
    Mnie wierzacego nie interesuje kto jakiego jest wyznania. Mam roznych
    znajomych, tych wierzacych, wierzacych inaczej i niewierzacych. Lubimy sie i
    nie rozmawiamy o tym. Tak chyba trzeba. Oni szanuja to, ze chodze do
    kosciola i nie komentuja. Po imprezie nastepnego dnia ja jade do kosciola, a
    oni zostaja. Pozniej lepimy obiad i jest git.

    Pozdro.. TK