  • Data: 2011-10-17 08:47:13
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Znaczy wysylasz dzieci na religie a w domu przeprowadzasz antyreligijna
    > indoktrynacje i podpierasz sie rzekomym "będą miały prze...ane"?

    Widzisz... gdybyś czytał uważniej, to byś wiedział, że nie napisałem, że
    posyłam dzieci na religiię...

    Wyobraź sobie, że właśnie moje dzieci nie chodzą na religię, bo sobie
    tego zażyczyłem..., ale muszą przebywać w sali, gdzie ta religia się
    odbywa i mimo woli są pod wpływem tej indoktrynacji.

    Źle mnie zrozumiałeś - więcej dobrej woli i będzie ok :-)

    Druga sprawa...
    W Piekarach mieszkałem - tam było ok, bo dało się nawet ową nieszczęsną
    religię w przedszkolu tak ustawić, żeby dziecko przychodziło ciut
    później, kiedy grupa była już po...,, ale teraz przeniosłem się na kresy
    południowo-wschodnie i tu są owe numery, o których piszę.

    Dla jasności...
    Nie jestem ateistą, ale na religię katolicką dzieci nie posyłam...

    pozdr
    Robert G.