  • Data: 2011-10-17 07:25:38
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: Kasarian Brill <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:j7f3iv$6np$1@news.onet.pl...

    > Kto, kogo pyta?

    > Na razie Twoje posty sa nieporozumieniem, ale po malutku przekonujesz mnie,
    > ze jestes manipulantem.

    Witam. Znajduję tu pewną słuszność, odnośnie dostepności religii. Ona
    stała się raczej biznesem, to jak rozłożenie straganu z Coca Colą przy
    straganie z Pepsi i teraz wygra ten, który ma lepszą reklamę. Z
    religiami stało się podobnie, co wyglada z boku, jak wyścig szczurów;
    jedni przychodzą Ci do domów, drudzy biegają w prześcieradłach po
    ulicy, inni budują piękne, lub surowe budowne na przekazanie woli
    swojego Boga. Uważam, że należy to traktować jak wybór Coli, czy
    Pepsi: przechodząc obok stanowisk prawo dopuszcza wolnośc słowa i
    zagadują Cię pepsiarze i colarze i albo wybierzesz jeden z nich, albo
    powiesz, że wolisz wodę, bo wybór należy do nas, odkąd stajesz się
    samodzielną jednostką prawnie odpowiadającą za siebie sam decydujesz,
    czy chcesz iść z nurtem, czy wolisz mysleć o wszystkim sam i
    zdecydujesz iść pod prąd, możesz założyć i uwierzyć cygance, która
    wywróży Ci datę śmierci: http://smierc.org, lub ustalić sobie, że
    zrobisz to dzisiaj o 15:30 na sznurowadle w bibliotecznym kiblu. Wybór
    jest zawsze Twój, nie zawsze jesteś świadomy, że go masz. A pytanie
    odnośnie religii? Jak z Colą. Każdy może je zadawać, ale nie każdy
    musi na nie odpowiadać :)