  • Data: 2011-10-17 11:47:41
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A to prawda jest. Argumentacja kosciola byla taka, ze to mialobyc
    >przywrocenie, a nie wprowadzenie (przed i tuz po wojnie religia byla w
    >szkolach).

    Myślę że głównie chodziło o to ze jak religia pojawiła się w szkołach to
    księża równolegle dostali etaty i pensje nauczycielskie.
    Podobnie zresztą kapelani w jednostkach wojskowych- szybkie awanse na min
    kapitana i związane z tym wynagrodzenie/przywileje

    >Mam jednak wraznie, ze dzieki religii w szkolach nieco sie opozni proces
    >odchodzenia spoleczenstwa od KK. Jednak jest to nieuniknione na dluzsza
    >mete. Zostanie niewielu w porownaiu z tym co mamy nawet teraz.

    T=u może i masz rację- młodych osób w kosciołach coraz mniej, ale może po
    prostu młodość tak ma a jak tacy teraz młodzi osiągną wiek emerycki to moher
    na głowe i do kościoła.;))