  • Data: 2011-10-17 18:46:14
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j7hs9f$g4d$1@news.onet.pl...

    > Zabraniaja prezentowania przedmiotow relilgijnych jak piszesz, robia nie
    > wiadomo co, a ich poziom intelektualny moznaby porownac ze sredniowieczna
    > malpa. Nie dlugo wpadna na pomysl, zeby na koscioly kondony zakladac, bo
    > budowle urazaja ich percepcje wzrokowa. Wszystko na odwrot.

    Moja była w grupie na parterze, gdzie także zaznaczyłem aby jakiekolwiek
    przejawy religijności nie docierały do niej.
    W czególności aby wychowawczynie nie nosiły wisiorków z symbolami
    religijnymi ani żeby krzyże czy obrazki nie były w zasięgu wzroku.
    Jak pisałem, połowa rodziców posyłała na górę, a połowa na dół.
    W podstawówce 20% nie chodzi na religię. Jedyny kontakt jaki mają to rozmowy
    między sobą ale do skoły wozimy do miasta. W lokalnej by zakrakali.