  • Data: 2011-10-17 18:31:11
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7hgu2$v64$1@opal.futuro.pl...

    > To znaczy nie w takim stopniu.
    > U córki w przedszkolu były dwa piętra. Górne z religią w formie zabawy -
    > dzieci miały kącik i na dole bez religii. czyli bliżej nieba i bliżej
    > piekła. Powinna być trzecia grupa w piwnicy - sataniści :-)
    > Ale nikt nie robił problemu. Połowa rodziców nie posyłała i wręcz
    > zabraniała prezentować jakiekolwiek przedmioty religijne.

    U mojej corki dzieciak dyskutowal z nauczycielem trzymajac rece w kieszeni i
    w ogole olewajacym tonem. Taki zwykly bujaniec.
    Na wywiadowce nauczycielka opowiada te sytuacje rodzicom, nie mowiac o kogo
    chodzilo. Na to odzywa sie tatus, ze teraz to przeciez mlodziez inna jest i
    czasy tez sa inne. Wychowawczyni opadla kopara i po namysle powiedziala, ze
    czasy to moze i inne, ale tu chodzi o odrobine kultury..

    Takich masz tych swoich wyzwolonych rodzicow z mala iloscia zasad, bo dzis
    to przeciez juz wszystko wolno.
    Zabraniaja prezentowania przedmiotow relilgijnych jak piszesz, robia nie
    wiadomo co, a ich poziom intelektualny moznaby porownac ze sredniowieczna
    malpa. Nie dlugo wpadna na pomysl, zeby na koscioly kondony zakladac, bo
    budowle urazaja ich percepcje wzrokowa. Wszystko na odwrot.

    Pozdro.. TK