  • Data: 2011-10-28 19:59:41
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j8et0j$560$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > To bez znaczenia ale pobiciem grozisz i chyba nie tylko mnie :-) Tak w
    > tobie się gotuje, a jesteś religijnym człowiekiem :-) Powinni cie wpisać
    > na listę terrorystów :-)

    Pobiciem...
    Buhahaha
    Naprawde myslisz, ze we mnie sie gotuje? :-)))
    Zapisz sie do ORMO i powiedz Plicji, ze ci grozilem. :-))

    > Twoje zachowanie jest identyczne jakbyś zapytał mieszkańca krajów
    > arabskich o jego religię. Na pozór normalny człowiek nagle dostają zmiany
    > nastroju :-)

    Ale ty smieszny jestes. Do tego sprytnie starasz sie ukryc wlasnego babola.
    Nie chodzi o religie a o przyzwoitosc. Pisalem o tym wyzej. Pomowiles mnie
    to nie jest przyzwoite. Nie napisalem nigdy tego co sugerowales koniec
    kropka. Interpretacja na nic tu sie zda, bo zwyczajnie nie napisalem tego co
    sugerowales, a udowadniasz to cytatami do znudzenia. Za to jestes gnida i
    wal bez honoru, wiec dla mnie ciebie nie ma.

    > To ja jestem rolnikiem a ty Einsteinem :-)

    To taka metafora. :-)
    Powiedz kim jest czlowiek nie rozumiejacy tego co sie do niego pisze w
    najprostszych slowach?
    Dla mnie intelektualnie jestes na poziomie podstawowym. To, ze masz wiedze w
    jakims temacie tego nie zmienia. Prostak z wykutymi podrecznikami nadal moze
    byc intelektualnie malo wymagajacy. Nie rozumiesz, nie myslisz, nie
    szanujesz nawet siebie to co mam o tobie myslec?

    > Nie wiem co z tekstu wynika, teraz to możesz się tego wycofywać,
    > interpretować jak chcesz :-)

    Tu nie ma co interpretowac. Nie ma w tresci, ze zabilbym wlasne dzieci i to
    jest koniec interpretacji. :-DD
    Brnij dalej, moze podobni tobie beda szczesliwi.

    > Mnie nie musisz przekonywać. Wszyscy pozostali w intymny sposób wyrobią
    > sobie własne zdanie na jego temat i nie muszą wcale się nim dzielić :-)
    > Intymne to jest :-)
    > Ja ci nie ubliżam, nie mówię ci, że jestęś śmieszny ani głupi, nie grożę
    > ci pobiciem za ekumenizację jub jej brak :-) Mówię tylko, że jest to twój
    > najlepszy tekst jaki napisałeś :-)

    Odnoszenie sie do mnie mala litera jest brakiem szacunku, ucza tego w szkole
    podstawowej, wiec niejako mi ublizasz. Tobie nie ublizam, bo obelga nie moze
    byc prawda. Ot taka drobna roznica postrzegana przez wiekszosc populacji.

    TK