  • Data: 2010-04-06 12:15:03
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Very nice - jakosc polega na jakosci, zaczynam wiedziec, ze nie wiesz co
    > napisac.

    bardzo konkretnie opisalem z czym w przeszlosci byly problemy.

    > No konkret, ale jakos mi nie przeszkadza.

    > Konkretnie jaka?

    pomiedzy 2.1 dla Airforca do 4.6 dla konkurencji ;)

    > Znaczy nie ma silnika elektrycznego?

    ma, inwerterowa jednak zaczyna prace stopniowo i nie zalacza pelnego
    obciazenia. A zauwaz, ze obciazenie silnika w momencie startu jest znaczace.

    > Coz, niestety mi nie przeszkadza.

    mi przeszkadza dlatego o tym pisze.

    > I znow maslo maslane.

    konkrety, same konkrety.

    > Paczpan jakis szczesciarz jestem.
    >
    > Ok, wymieniles dwa braki - autostart i harmonogram. Mysle, ze jesli komus
    > nie przeszkadza, to moze spoko zaoszczedzic 90%.

    dlatego pisalem niska jakosc/ niska cena daje ogolna ocenie dobra. Jednak
    jak masz wymagajaca zone, ktorej przeszkadza halas. Masz stara instalacje,
    ktora nie lubi naglych skokow obciazen to bierzesz cos lepszej jakosci.

    To tak jakbys porownywal nowe BMW do nowego fiata. I jedno i drugie jedzie.

    Icek