  • Data: 2010-04-06 14:05:23
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpf85l$7l7$1@node1.news.atman.pl...

    > pomiedzy 2.1 dla Airforca do 4.6 dla konkurencji ;)

    Skad te liczby?

    > ma, inwerterowa jednak zaczyna prace stopniowo i nie zalacza pelnego
    > obciazenia. A zauwaz, ze obciazenie silnika w momencie startu jest
    > znaczace.

    Tylko dla bezpiecznika - w overallu bez znaczenia.

    > konkrety, same konkrety.

    Uhm, a Twoje literki sa mniej literkowe od moich.

    > dlatego pisalem niska jakosc/ niska cena daje ogolna ocenie dobra. Jednak
    > jak masz wymagajaca zone, ktorej przeszkadza halas. Masz stara instalacje,
    > ktora nie lubi naglych skokow obciazen to bierzesz cos lepszej jakosci.

    A jak masz stara zone, ktora nie lubo zimna nie kupujesz wcale.

    > To tak jakbys porownywal nowe BMW do nowego fiata. I jedno i drugie
    > jedzie.

    I wlasnie w tym rzecz, ze klima to nie samochod, ktorym mozna szpanowac badz
    adrenaline podkrecac. Szczegolnie w polskich warunkach. To ostatnie zdanie
    zabrzmialo jak wprost z Poradnika Dla Sprzedawcy Markowego Czegokolwiek.

    BTW: po freudowsku trafiles w Bedziesz Mial Wydatki.