    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: kogutkowe wyniki
    Date: Mon, 22 Aug 2011 23:45:41 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > akurat mam taką

    > jutro potestuje

    > --

    > P0zdrawiam

    > p0li     p0li(at)poczta.onet.pl

    > gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

    > opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

    > prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

    Jak by Ci się chciało. Dzisiaj przetestowałem garnek emaliowany. Z`wyjątkiem
    pojemności, ma 3 litry, reszta bez zmian. Totalna porażka. Zużył prawie dwa razy
    więcej prądu i sporo dłużej trwało zagotowanie. Ciekawy jestem jak na
    indukcyjnej by to wyglądało. Kuchenkę wyłączałem jak pokrywka zaczynała
    podskakiwać. Popatrzyłem wczoraj na strony producentów czy czasami nie podają
    sprawności. Nic na nich nie znalazłem. Ale na stronach hurtowni takie dane były.
    Pisali że sprawność od 75 do 85%. Czyli taka jak mnie wyszło z płytką. Z tym że
    indukcyjna ładniejsza. Przy kuchniach z płytkami też podawali sprawność. Pisali
    że 60%. I to by się mniej więcej zgadzało przy garnkach emaliowanych.