  • Data: 2011-08-24 20:52:00
    Temat: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:11:28 +0200, wolim napisał(a):

    > I chcesz mi powiedzieć, że to nie komplikuje użytkowania kuchenki? Czasami
    > smażysz 10 jajek, czasami 3, ale czasami 30. Za każdym razem zgadujesz,
    > kiedy wyłączyć palnik?

    Zgaduję? Nie, po prostu wyczuwam właściwy moment.

    > Przy indukcji sprawa jest prosta, wyłączasz - nie grzeje, włączasz - grzeje.

    Taaa.. a patelnia to nie ma pojemności cieplnej...

    > Nie trzeba się zastanawiać o ile wcześniej wyłączyć, żeby nie przypalić, nie
    > trzeba celować. Nie trzeba czekać aż się nagrzeje...

    Wiesz, można w ogóle kupować gotowce do podgrzania w mikrofali - o ile
    mniej kłopotu :D

    > Na indukcji zagotujesz litr wody w ciągu kilkudziesięciu sekund. Woda na
    > płycie elektrycznej w tym czasie nawet nie zrobi się ciepła.

    Od tego mam czajnik elektryczny.

    > Ceny kuchenek chyba są podobne (o ile w ogóle jeszcze produkują zwykłe
    > elektryczne), a luksus nieporównywalny...

    ROTFLMAO :D

    Prosta, dwupłytowa kuchenka z regulacją termostatyczną to 99zł.
    Grasz dalej?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356