  • Data: 2011-08-24 20:11:28
    Temat: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał

    > Oczywiście - to tylko kwestia odpowiedniego momentu wyłączenia.

    I chcesz mi powiedzieć, że to nie komplikuje użytkowania kuchenki? Czasami
    smażysz 10 jajek, czasami 3, ale czasami 30. Za każdym razem zgadujesz,
    kiedy wyłączyć palnik?

    Przy indukcji sprawa jest prosta, wyłączasz - nie grzeje, włączasz - grzeje.
    Nie trzeba się zastanawiać o ile wcześniej wyłączyć, żeby nie przypalić, nie
    trzeba celować. Nie trzeba czekać aż się nagrzeje...
    Na indukcji zagotujesz litr wody w ciągu kilkudziesięciu sekund. Woda na
    płycie elektrycznej w tym czasie nawet nie zrobi się ciepła.

    Ceny kuchenek chyba są podobne (o ile w ogóle jeszcze produkują zwykłe
    elektryczne), a luksus nieporównywalny...